söndag, april 18, 2010

Änglar finns

Så har jag sett att det är sant, änglar finns! Jag har träffat flera, och dessutom har jag sett på himlen att de blinkar till mig på kvällen. Så det så! Så var det sagt.
Söndagar kan vara oerhört berikande, på flera nivåer. Har ni varit med om det? Om inte, ta då och sätt dig ner och iaktta dig själv. Vem är du och vart är du på väg.
Du kommer att lämna spår, och frågan är bara - "Vilka spår vill du lämna?"
Kramar till alla människor och alla andra levande och döda varelser i luften.
Mrs I



"Kan det vara så att de som inte får leva är de som gör himlen vacker för oss?"

4 kommentarer:

  1. Anders Öhström18 april 2010 kl. 15:43

    Hej Mrs.I. Läs dikten Fotspår i sanden. Väldigt sägande

    SvaraRadera
  2. Anders Öhström18 april 2010 kl. 16:19

    Hej Mrs I, Jag vill skicka dig en länk om hur kärlek är när den fungerar som bäst,
    http://forlaten.blogspot.com/2009/04/favorit-i-repris.html se filmen så förstår du

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Anders. Ska kolla länken lite senare. Hoppas livet är underbart för dig. Det är vackert, livet, om man bara ser istället för att titta. Om du förstår.
    Kram mrs I

    SvaraRadera