måndag, april 19, 2010

skepparn lägger ut


dagen har kostat på!! med allt färre och färre fingrar ter sig skrivandet mer och mer komplicerat.

dagen till ära drog jag 1 cm av fingertoppen,får nog börja bära boxarhandskar i jobbet och smörkniv.svårt att se hur man ska skära sig med dom skydden.annars intet nytt under solen.

känner hur det börjar växa blommor i själen i takt med att storlampan på himlen lyser mer och mer.men som bekant krafsar jag mig lite i skägget tar ett djupt andetag tar spjärn,och sen bär det iväg.


Mr P


"jag talar rakt ur mitt hjärta,men aktar mig noga för övertramp.

har aldrig nånsin begärt att få skada er gyllene ramp"

2 kommentarer:

  1. ojoj stackare, det är nog mest synd om dig...moahahahaa :)))

    SvaraRadera
  2. Jag som läser bloggar24 april 2010 kl. 12:43

    Vill läsa mer av dig. Lycka till!

    SvaraRadera